Bebeklerde vurma , ısırma normal mi bu ayda?
Dişleri erken çıktığı için hep birşeyler ısırıyordu istediği olmayınca da bize vuruyor ısırıyor yada durduk yere yapıyor hayıri öğrendiği için yapma annecim diyorum sürekli ama inatçı bir oğlak burcu olduğu için daha şimdiden kendi dediğini yaptırıyor resmen bize eşimde aman ağlamasın diye hep ilgili oluyor anormal bir durum yoktur inşallah