Bebeğim 5 aylık ne kadar korumaya çalışsamsa malesed rsvye yakalandı bugün 4.gun tedavimiz antibiyotik ve buhar şeklinde evde devam ediyor. Sormak istediğim bu hastalık nasıl ilerliyor? Öksürük bugün arttı burnu tıkalı 2 gun once doktor kontrolümüzde aynen devam dedi doktor ama bu sekilde mi olması lazım? İlaclardan sonra öksürük artar mı? Lütfen deneyimlerinizi yazın cok korkuyorum 😢