Merhaba. Bu durum kaygı boyutuna ulaşmış anladığım kadarıyla. Kendinizi hala kötü hissediyorsanız bir uzmana danışmaya devam edebilirsiniz. Evet, zararlı kimyasallar hayatımızda hiç olmasa keşke. Ama bu çağda tamamen sıfırlamak imkamsız. Biz evimizde kullanmasak eş dostun evinde, dışarıda, yarın okulda çocuklarımız maruz kaldığında elimizden bir şey gelmeyecek. O yüzden mevcut duruma kendimizi psikolojik olarak alıştırmakta fayda var. Ama deterjan gibi kimyasalları hayatınızdan çıkarmış olmanız çok güzel bir adım bence. Aslında konforuna alıştığımız için günlük hayatta sık sık kullandığımız zararlı kimyasal içerikli temizlik ürünlerinin sağlıklı ikameleri var. Ben de hamileliğimle birlikte değişikliğe gitmeye çalışıyorum.