Bana herkes aylık ve yıllık atakların zorluğundan bahsetmişti.. yenidoğanken yat kalk dua et en iyi ve rahat halleri demişti.. şu an bebem 9 buçuk aylık ve benim için en zor dönem ilk 3 aylık olduğu dönemdi.. kabızlar gazlar.. o ızdırap dolu çığlıklı ağlamalar.. bebemle avaz avaz ağlioduk 3 ay.. o yüzden o atakları öpüp öpüp başıma koyuyorum.. 🫶💕🍀✨