zeyneptim Hanımlar park beşiği miz var. Oğlum 2gündür kenarına tutunup siz çöküyor kalkmaya çalışıyor popiş biraz kalkıyor ama doğrulamıyor henüz. Tehlikeli evrede mı yani beşiği miz üst katını aşağı alma zamanı gelmiş mı acaba?