Merhaba arkadaşlar, 4 aylık bebegime yeni ocean demir ilacı başladık, çok zor iciriyorum, ağzını kapatıyor kokusunu alınca da tiksiniyor, demir ilacına başladığımızdan beri de çok iştahsız 10-15 dk emen cocuk 2-3 dakika emmeye başladı, demir ilacı iştahsızlık yapar mı sizce neden böyle oldu anlamadım çok zorlanıyorum