Oğluma oda yapmayı düşünüyorum inşallah yazın tayinimiz çıkarsa. Şimdiden bakıyorum nasıl yatak alsam vs diye. Oğlum 2 yaşında olucak oda yaptığımda. Şu anda da hamileyim. Park yatakta karnımdaki kuzum yatar oğluma da yeni oda ve yatak şart. Yapanlar fotoğraf atabilir mi çok kafam karışık kızlar ya… Yavrulu yatak mı alsam acaba diyorum altı çekmece olarak kullanırım gerekirse alt kısma da yatak alırım ama öyle de olmaz gibi… Bilmiyorum ya