Gamzezzzz Biz tam ortasiyz 3 aylık. Ama acaba diyrm daha daha sismanlari varmii.kilolari kac sizin hamimlar
MuhammedAmine Gamzezzzz bu neyin merakı anlamadım ? Ayrıca neden bebeklerimiz şişko olsun istiyorsunuz bunu asla anlamıyorum şişmanlık bir hastalıktır
Lilan Gamzezzzz bence kiloda önemli. Kimse kusura bakmasın. Herkez bi Ali kıran baş kesen. Ne var bunu merak ettiyse.
Gamzezzzz Mom104 MuhammedAmine. Illa satasicak hanfendi ondan bacim...kilo demek heleki anne sutiyle cok sey demek.
deletedmom763 MuhammedAmine aynen öyle şişmanlık hiç Ama hiç iyi bişey değil... bende bebekken şişmanmışım ve şuan hala kilo ile uğraşıyorum ucunu kaçırsam hemen diyet spor vs... Bnm oğlumda 9 aylık ve şişman bi bebek ve gerçekten korkuyorum Bnm gibi kilo ile uğraşacak diye
Sevgimelegim Gamzezzzz ama cidden kilo hicbisi gorsen kilolu bile degil ki yapisida, kucuk bence kilo bos is
Sevgimelegim Gamzezzzz evet anne sutu ama ilk 1,5 ay mama meme gittik mecbur sonra, cogalttim sutu. Diger oglum zayifdi ondan cok moralim bozulurdu suandada 5 yasinda, oyle 17 kilo uzuluyorum ama yapxak bisey yok
Mom104 Gamzezzzz tüm annelere emziren, emzirmeyen EMZİREMEYEN saygım sonsuz aynı şekilde Allah’ın en büyük nimeti olan kuzucuklarada öyle fakat tutupda laf söylemek için yok hastalıktır yok carttır yok curttur lafına gelemem hasta olan arkadaşın tamda kendisi 😉
Mom104 MuhammedAmine beyni şişman olmasın yaaa 😂 arkadaş ben 100 kg yim ve sağlıklı olduğumu idda ediyorum diye bir soru sorduda benmi yanlış okudum ? Düzenli ve düzgün beslenen fakat zayıf olan bebeğin sağlıksız olmayacağı gibi düzgün ve düzenli beslenip kilolu olan bebekde sağlıksız olmaz olmaz arkadaşım bunu idrak edin açın kitap okuyun internetten araştırın kendinizi geliştirin