meriiii20 moraliniz lütfen bozmayın her bebek aynı olmuyor benim yiğenim de yaşıtlarına göre çok geç emekledi çok geç döndü. Yalnızca aylık doktor kontrolüne götürdüğünüzde doktorunuza bu durumu paylaşın gerekli bilgileri size verecektir diye düşünüyorum. Her bebeğin gelişimi farklı benimde bebeğim şuan 7,5 aylık hala dişi çıkmadı ama bu çok normalmiş