8 aylık oğlum cuma gününden beri burnu çok akıyor, sürekli balgamlı öksürüyor ve kusuyor. Hiçbirşey de yemiyor. Doktora götürdüğümüz de ciğerlere inmemiş dedi ve üstmsolunum yolu enfeksiyonu diyerek ilaç verdi gönderdi. Fakat 5 gün oldu hala çok fazla öksürüğü devam ediyor, ciğerleri çıkacak gibi balgamlı öksürüyor. Nasıl geçer başına gelen var mı, ilaç kullanmamıza rağmen çok uzun sürdü. Allah korusun zatürre olmasından korkuyorum öyle bi durum olabilir mi