Evet çekirdeğini çıkarıp kabuğunu soyup istediğimde boyutta doğrayıp atıyorum. Gayet sağlam güzel duruyor. Ama ben meyveli sütlere kullanıyorum yemek için yapmadım hiç. Daha önce metro marketten dondurulmuş alıyorduk zaten artık onu bulamayınca kendimiz evde böyle yaptık