nhdzrl emziği çok erken vermişsiniz sanırım, emziğin meme reddi yapabildiği söyleniyor, ondan da olmuş olabilir. Sık sık emzirin pes etmeyin, ittirse de almasa da. Memeye giden katedral gibi bi şey vardı, emziriyorsunuz bi yandan o katedralin içinden mama veriyorsunuz ona bakabilirsiniz alışması için. Bir de süt 5. Günden sonra artacak zaten, o nedenle alışması daha rahat olacak bugünlerden sonra