etkafa Çok teşekkür ederim İlk çocuğum tüp bebekli oldu şu an kızım 18 aylık Normalde planladığım bir gebelik değildi çünkü kızım biraz zor bir Çocuk ama çok şükür ki tedaviye ihtiyaç duymadan ikincinin olması beni mutlu etti korkularım kaygılarım endişelerim var ama tedavi dönemi bana çok ağır geliyordu şükür olsun ona ihtiyaç kalmadı