gokceege sevgimm35 Astaspartat normal değere göre yüksek sayı çıkmış . bu karaciğer veya böbreklerde bir sorun olduğunu gösteriyor ama çok da yüksek değil …
153s34 sevgimm35 bebeginizin hcbseyi yok. Kanı fazla bile cikmis ama bu da bazen bi sorun teskil edebiliyor tabi. Genel itibariyle bebeginizin bseyi yok denilebilri. Deger farkliliklar cok fazla oynamiyor cnku
sevgimm35 153s34 bebeğim sev den 1 hafta yoğun bakımda yattı 1 hafta oldu çıkalı ama bir türlü toparlayamadı bebeğim bugün yine kan verdik sabah tekrar gideceğiz doktora