lanetkari Gaita kaka demek çokta önemli değil bilip bilmemek ya. Ama keşke kaynananı dinlemeseydin. Bilmeden etmeden sütünden etmiş çocuklarını. Top topsa kabızdır ve sürekli mama değiştirmek iyi de değil doktorum o konuda çok katıydı. Barsaklarına zarar verir. Siz çok fazla mama değişmişsiniz. Bir mamada devam edin. Düzene girer gaz sancısıdır büyük ihtimal mamayı hazırlarken çok fazla çalkalıyorsunuzdur. Onu da dairesel yönden çalkalarsanız içinde fazla gaz olmaz.