ipeksibel park yatak hiç sevememiştim zaten evde bi köşede durdu. Anne yanı beşiği vardı tutunup kalkmaya başlayınca kendi odasına yer yatağı yaptım, bu seferde her uyandığında alıp başını gidiyordu 😁 şu an 9 aylık montessori yaptırdım düz basic model bi kaç gündür yatıyor bakalım. Tek sıkıntısı uyandığı an tutunup ayağa kalkıyor dişleri çıktı çok korkuyorum ağzını yüzünü vuracak diye ne yapıcam bende bilmiyorum 🤷🏽♀️