Evlenelim 3 sene oldu. Taşınacağız diye evine yeni perde almadım. Ama yeter artık gideceksekte yeni eve takarım.
Yatak odama alacağım storu. Odak dar bir bizim yatağımız bir de bebek yatağı ve alt değiştirme standı var hepsi dip dibe
Yatağın baslığından tut bazanın kenarı alt değiştirme yatak örtüsü bej ve ekru. Lambamda öyle
Düz bir şey mi olsa yoksa desenli mi bilendim. Biri ofis tarzı biri yatak odası