Kızlar bu benim 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle sorunum yoktu,sanki kalbim ağzımdan çıkacak sürekli hızlı atıyor. Evde tansiyon aleti ile geziyorum,kalp atışımı ölçmek için. Kardiyologa gittim küçükken bi enfeksiyon geçirmişsin Buda kalp kapakçığında biraz kalınlaşma yapmış ama bu zararlı bi durum değil dedi. Gebelik boyunca her ay kontrole gelmemi söyledi. Tsh troid kan tahlillerim temiz çıktı,sadece kansızlık çıktı. Kansızlıktan olabilir dediler, kan ilacımı günde 2 kereye çıkarttı.ama geçen ay kan tahlillerimde kansızlık yoktu yine de kalbim hızlı atıyordu. Hamilelikte böyle bi durum yaşayan, kalbi dediğim gibi hızlı atan çarpıntısı olan oldu mu? Daha 5 aylık hamileyim.