aylinnn91 taktırdıktan sonraki adetimde benim de gecikme olmustu 2 gün. Benim de aynı iki cocuğum var pespese oldular ben de korkuyorum valla bu ay da gecikme oldu hatta bugün doktora gittim yerindeymis. Adet olduktan sonra kontrole çağırmalarının sebebi ilk adette kayma olabilir diyeymis adetten önce de gidebilirsin kontrole