Merhabalar hanımlar tecrubelerinizi benimle payalsirmisiniz, başka şehirde ikamet ediyoruz ogljm 25 günlükken deprem dolayısıyla taşınmıştık , bu şehirde tanıdık 1 akrabam var haricinde arkadaşlarımız var ama surkeli görüştüğümüz kişiler yok ,günün her saati bizimle vakit geçiriyor oğlum yeni yeni havalar iyi olduğunda parka götürüyorum ,AVM ye gittiğimizde mutlaka oyun parkında oynar ,tek başına hep oynadığı için yanına bir arkadasi geldiğinde çok mutlu olur gülücükler havada uçar yanına ister ama bu sürekli olmadıgi için bir misafirlige gittiğimizde beni değilde ordaki ev sahibiyle oynar yani teyze teyze gel der elini tutar bırakmaz oyuncakları ile oynatır onunla ilgilensin ister ☺️ bu güzel ama şu aralar inatliga döndü yani dün kuzenime gittik Cok seviyor kızı var onunda 5 yaşında ama gidene kadar kadincagizi birkamadi uyarıyorum konuşuyorum bu durumda eşim çok geriliyor huysuzluk sürekli oyun oyun ve onjnla ilgilenmesini istiyor ,ben gelince beni orda istemiyor sadece teyzesi yani kuzenimi istiyor ,bu durumda eşimle dün net bir karar aldık bu şekilde memlekete dahi götürmem oğlumu bizi pişman eder dedim 🤷🏻♀️😞