Lavinia_- Kızlar bebeğim 4 ay 4 günlük 5. Veya 6. Ayında uyku eğitimi almak istiyorum ama aklıma takılan şeyler var . Mesela uyku eğitimi aldıktan sonra bu atak haftalarında uyku düzeni bozuluyor mu ? Veya uyku eğitimi alıp ilk zamanlar iyi uyuyup sonra uyku düzeni bozulan var mı ? Ve son soru sizce uyku eğitimi için en doğru ay hangi ay ?
Acu_ Lavinia_- tamamen size bağlı. Eğer ataktı dişti deyip tekrar destekle uyutmaya başlarsanız boşa gider. Yoksa bebek uyumayı öğreniyor zaten niye gitsinki. Ben oğluma 14 aylıkken verdim ama hep keşke baştan verseymişim dedim. Ayağa kalkıyordu oynuyordu bzen ordan oraya koşturuyordu. Ayaklanmandan vermek sanki daha mantıklı
ZcnK Atak döneminde, diş döneminde hep başa dönüyosun. Bir süre sonra da bu süreç yoruyo ama en azından desteklide olsa daha erken uyuyolar. 2 yaşa girdi mi zaten uyku reddi olduğu için tamamen boşa gidiyor 😂