Benim bebeğim de sağa sola dönebiliyor ama yüzüstünden herhangi bir yöne henüz dönemiyor , benimde bu tedirgin ediyor bir şey olur mu acaba diye ileride ortopedik ablamda bir sorun ya da Allah korusun ani bebek ölümü gibi durumlardan korkuyorum açıkçası.Ama yönünü ben değiştirdiğimde de çok ağlıyor uykusu tamamen dağılıyor.Derin uykudayken sırtüstü yapıyorum ama bu seferde sağa sola dönerek kendini uyandırıyor. Gidip yüzüstü yaptığımda uykusuna devam ediyor 🥲 Nasıl yapabilirim bilemedim.