Merhaba kızlar kendimi cok halsiz bitkin her tarafım agrıyoo olarak uyanıyorum bu hergüj böyle ama birgün enerjim yerimde olarak uyanmadım vitaminlerime baktırdım herşet normal cıkmıstı sadece d vitaminim düşüktü okadar artık psikolojik olarak yoruyorum hep mutsuz hayattan zevk alamıyorum bu durumdan ötürü böylemiyim diye düşünüyorum sizce olabilir mi