Kızlar benim bebeğim düzeltilmiş 10 kronolojik 12 aylık. 1 ayı aşkın bi süredir yürüyordu. Odanın bi köşesinden öteki köşesine kadar gidebildiği oluyordu. Ama 5 gündür yürümek asla istemiyor. Öğrendiği hiç bişeyi yapmak istemiyor mesela bay bay. Bu durum normal mi?