TospikEmirr benim bebekte vardı dil bağı dudak bağı içinde cok az var demişti doktor azcık oraya da değdirelim istersen demişti bende olmuşken onuda alsınlar istedim dişleri düzgün çıksın diye. Bir doktora götürün bence, gerekli görürse cocuk cerrahı alır zaten