aslancankus Ben bir ay yaptım 4 kilo verdim ama bırakmak zorunda kaldım çünkü bebeğim aşırı huysuz bir bebek. Onunla hem kendime hem ev ahalisine yemek hazırlamak zor oluyordu. Bana hiç hoşaf kür falan vermedi. Genel olarak kahvaltıya yumurta ve kahvaltılıklar ya da lapa şeklinde dönüşümlü olarak, ara öğün meyve ve çiğ kuruyemiş, öğlen proteinli salata, ara öğün kahve ve onun listeye tarifiyle eklediği tatlı, akşam sebze yemeği ve yoğurt ve son ara olarak da yine kuruyemiş ve rezene çayı ya da kefir şeklinde ilerledik. Sütümde de azalma olmadı. İnstagramda diyetisyenmelda ismi.