Merhaba! Kızlar 7buçk aylgz aptamil mama kullnamk istyrm ek gıdaya başldk yavşdn herşy verym fakt bununda çok saglıklı oldgn söylüyolar ama yinede kafama gmre iş yapmak istemdm tecrübesi olan arkadşlrdan fikir almak ve yapanlardan bilgi edinmek istiyorum sizce vereyimmi biberon versem bırakırmı beni emmeyi bundan da korkuyorum bana yazarmsnz aklınz gelenleri rica etsem