cLearQueen 2 aylık bebeğim,benzer durumdayız.Doktor gaz sancıları azalsın diye 3 saatte bir emzir dedi ama çok ağlıyor, dayanamıyorum hep meme arıyor,bulamayınca hırsla ellerini emiyor, üzülüyorum veriyorum memeyi ama dediğiniz gibi aç olmuyor çoğu zaman rahatlamak için meme istiyo ve hava yutuyo haliyle tekrar gaz sancısı:( Bu kısır döngüden nasıl çıkarız bilmiyorum.Ha bir de en önemli sorun öyle beşiğe köy uyusum fln asla ise yaramıyor,illa memede uyuyor ne yazık ki.