Kızlar merhaba oğlum mart 2021 doğumlu,4 yaşına girecek önümüzdeki ay inşallah. Çok şükür aslında bir problem yok gibi ama bir kaç şeyden dolayı kafamıza taktık eşimle beraber. Kreşe gidiyor 1 yıldır. Hala sabahları bırakırken girmek istemiyor,öğretmeni sınıfta mutlu olduğunu oynadığını söylüyor. Ama mesela girmek istemediğini öğretmenlerinin yanında direkt söylemiyor bana sarılıyor,beni sıkıyor,ağlamamaya çalışıyor. Oğlum ne oldu diyorum cevap yok. Sinirli olduğu için mi böyle yoksa anormal mi anlamıyorum. Sonra öğretmeni ona yemek yedirirken yemek istemediğinde parmaklarını ovalamaya başlıyormuş,öğretmeni sonra yedirmiyormuş istemiyor diye. Bazen kendini ifade etmede zorlandığında veya utandığında yaptığına şahit oldum ben de. Onun dışında ablasıyla oyunları çok normal. Ev yapar çadır yapar,beraber oynamak ister,arabaları logoları sever,tek de oyun kurar,ablasıyla da oynar,sohbet ederiz konuşmada problem yok 1,5 yaşından beri akıcı konuşuyor. Ama işte bir ortama girdiğimizde ona merhaba dendiğinde asla cevap yok,benim arkama saklanıyor,sosyalleşemiyor hemen. Bir de çok sinirli gibi,oynarken bazen kavga ediyor istediği olmadığında. Sosyal iletişim bozukluğu olabilir mi acaba diye düşündük,şahit olduğumuz şeyler var mı sizin de? Yorum yapar mısınız okumak istiyorum