Mygirlmybaby ev içinde makyaj rahatsız eder beni ancak dışarı çıkınca yaparım ,her gün dış fircalarım ,pijama takımı giyerim evde ,çok çok seviyorum rahat olmam gerekiyor çünkü, iç çamaşırlarımı günlük değiştiririm, bebegimden ötürü bazen duş almakta zorlanıyorum eşim evde olmalı duş için o yüzden ıslak mendille koltuk altlarımı silerim ,parfüm sıkarım abartmadan ,tesettürlüyum ama evde kimse yokken takmam saçımı düzgün bir topuz yaparım bitti bunları kendim için yapıyorum eşim için değil kişisel bakım önemli çünkü ve rahatım açısından da yapıyorum