Ldlafeee Kızlar 7 aylık kızım kabız oldu 4 gündür çekiyor. Acaba bebeği kabız olup da kolay geçirebilen anneler var mı aramızda😔😔😔😔😔
Bmaidil12 Ldlafeee 🙋♀️🙋♀️ İki kuru kayısı 4 kuru erik önce biraz suda beklet sonra o suyu dök 3 4 yemek kaşığı içme suyuyla pişir iyice yumuşasın blenderdan geçir yedir ertesi gün düzeliyo. Bebeğim 8 aylık iki üç günde bir veriyorum iyigeliyor
Ldlafeee Bmaidil12 hemen yarın kuru kayısı alıp yapacağım. Çok çok teşekkür ederim🤗 inşallah iyi gelir benim bebişimi de🤲🤲