Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık 2 aylıktan itibaren beslenme reddi başladı kesinlikle meme de istemiyor mama da yemiyor enfeksiyon kaynaklı olabileceği söylendi ama enfeksiyonu da yok tedavi oldu durum hala aynı ne yapacağımı şaşırdım başına gelen var mı nasıl çözüm buldunuz lütfen yardımcı olun artık çıldırmak üzereyim😔