Merhaba kızlar
Daha önce de post açmıştım
20 şubat beta 38
24 şubat 158
Lekelenmem var kahverengi
Bu sebeple alttan muayne ettiler acilde kese şuan gözükmediği için ilaç vs yazamayız 1 2 hafta sonra muayne olun dediler
İlk hamileliğimde böyle birley yaşamadım o yüzden çok kafamı kurcalıyor lekelenme başına gelen var mı son adet tarihine göre 4 haftalık oluyor bilgisi olan yazabilir mi normal mi