Hafsa_anne Doktorumuz Almanyada yapılmadığını söyledi ama Türkiyeye tatile geldiğimizde nolacak? Bilgisi olan yazabilir mi?
Tuba Hafsa_anne merhabalar, bende almanyada yaşıyorum ve almanyada verem’e yakalanma riski 0,1% altı olduğu için aşıya gerek duymuyorlar ve yapmıyorlar. 😊
Hunilianne Hafsa_anne evet Almanya’da yok verem asisi. Çünkü Doğru aşılamayla bitirmişler, kökünü kurutmuşlar. Benim yeğenim orda doğdu yapılmadı verem asisi.
Weewe Hafsa_anne bu tr ye tatil için gelme durumunu doktorunuza danısın bence. Tedbir iyidir diyerek yaptırır belki.
Hafsa_anne Tuba peki Türkiye ye tatile gittiğimizde nasıl olacak? Sonuçta orada hala verem aşısı yapılıyor.
Tuba Hafsa_anne türkiyeye tatile gidiyorsunuz temelli gitmiyorsunuz ki bir şey olmaz 😊 ona bakılırsa her gittiğimiz ülkede farklı aşılar var, oralara tatile gidiyoruz diye her aşıyı yaptıramayız ki