rimrim ahhh bizde öyleyiz oğlum 8 ay 25 günlük doğduğundan beri mama ile besleniyor ek gıdada çok iyi gidiyorduk çok iştahliydı ama bir haftadir ne verirsem ağzını kilitliyor eliyle ittiriyor en son baş edemeyince ağlıyor bende ne yapacagimi bilemiyorum. Alttan iki dişimiz çıktı sanırım üstler zorluyor bu sefer.