gunes716_ benim 20′lik dişlerim 16 yaşıma geldiğimde komple çıkmıştı, sorunsuz bir şekilde yaşadım. Geçen sene üsttekileri çektirmeye karar verdim. Ne çürük vardı ne başka bir şey, sadece dişlerimi sıkma durumum vardı. Üsttekileri çektirince çok şaşırdım çünkü meğerse ben ağzımda hep baskıyla yaşamışım, sık sık başım ağrırdı son zamanlarda. O bitti mesela. O yüzden bir sıkıntı olmasa bile gerçekten doktor çektir diyorsa çektirmek lazım bence. Alttaki yirmiliklerimi de geçtiğimiz haftalarda çektirdim. Zaten komple çıkmışlarsa ameliyatsız alınacağı için 5 dakikada hemen çekiveriyorlar. 3-4 günde de iyileşiyor orası