Ertugggg normal surec zaten 24 aydir.hic anne sutu olmayan zihinsel.gelisimi anne sutu alan ebeklere gore bircok cocuk taniyorum.30 ayla 12 ayla vs cokta ilgisi oldgnu dusnmuyorum.tabiki anne mucizewi bsey ama bagisklik anne sutuylede alakai degil sadece…sizde biras baglanmissiniz bnce emzirmeye fazlasi bu surecte zararli diye dusnyorum pskolojik olarak..bence kesmelisiniz.gayet yeterli bi zaman emzirmişsiniz..ama Doktrun dedigi gbi size kalmis..bagisklik dusecek olsa 12.aydan somrada duser sonucta 12.aydan sonra ilk yildaki gbi olmuyor anne sutu..bnm kizim anne sutu almasina ragmen ayda 3 kez kışin grip olurdu…ortam ısısı,beslenme sekli cok etken bagiskliga..karda yağsa uyhun gydirip hergin disari cikaririm ewdeki cocuk daha kolay hasta olur.gida takviyesi ilede destekliyoruz kışım minimuma düştü bu durum..anne sutu 30 aylik olmus bi çocuk icn cokta mucizewi degil artk malesf.