Kızım 3.5 yaşında. Kreşe severek gidiyordu artık hep ağlamaklı bir şekilde gitmiycem sınıfımı sevmiyorum demeye başladı. Fotoğraflara da bakıyorum eskiden neşeliydi şimdi mutsuz gibi. 3.5 yaşında. Okudlan alsam bakacak kişiler var ama ben arkadaşı olsun diye istedim. Şimdi de vicdanım sızlıyor