yeso16 üniversite sınavına girmeniz lazım önce, onun ücreti ne kadar bilmiyorum. Üniversite harçları da her sömestr başında yatırıyorsunuz. 2 yıllıklar 2bin küsür, 4 yıllıklar 3bin küsür şeklinde bu sene. Sömestr başında bir kere ödüyorsunuz başka ödemiyorsunuz, yani vize final ve bütünlemelerde ayrı ayrı ödeme durumu olmuyor. Bence masraf olarak düşünmeyin. 2 yılda ortalama 10bin lira vererek önlisans diploma sahibi oluyorsunuz, bence ucuz bile denilebilir