Hanımlar merhaba,
Bir kaç gündür bu konuyu yazıyorum maalesef influenza pozitif geldi testimiz hepimiz öyleymişiz ve iyi ki bebeğimi ısrar edip test istemişim acil doktorları gerek görmedi ama kendi doktorumuz muayene etti ve ciğerlere kadar inmiş dedi Allah korusun geç getirseydiniz daha çok uğraşırdık iyileştirmek için dedi bir de ilacını iki gün içinde almak gerekirmiş yani geçmeyen ateş ve öksürük varsa ihmal etmeyin derim Allahım tüm çocukları korusun kollasın hastalıklardan uzak etsin 🙏