akaneu Merhaba kızlar malum ramazana çok az bir vakit kaldı sekiz buçuk aylık bir bebişim var emzirme ek gıda olarak gidiyoruz oruç tutucam ama sütüm kesilir diye korkuyorum siz oruç tutunacakmışsınız acaba ?
balkizlar akaneu benimki de 6 aylık.. çok zorlanırıö ama deniycem bir… günler kısa artık.. gece de bin defa uyanıp emiyor ben açken 😅 herhalde dayanır diye düşünüyorum bakalım yaşayıp görcez..
cokbilmismom akaneu ben tutmayacagim 10 aylık benimkide. Hem emziriyorum hemde bebeğim en hareketli döneminde bir dk oturmuyorum sabahin 7sinden beri o yüzden enerjim hiç kalmaz bide aşırı acıkıyorum emzirince
hasibekar akaneu sütün kalitesi düşer bebegin herşeyi yiyorsa sorun yoktur ama agırlıklı emziriyorsanız oruç işini tekrar düşünün derim
hellobeybi akaneu 14 aylık kızım nasipse tutacağım ben. zaten gece emiyor uyanıp daha çok. gündüz 2 kere emziriyorum. 2 kere için de sütümde sorun olmaz diye düşünüyorum
metemom_ balkizlar benimki de 6 aylık tam anlamıyla ek gıda yemiyor sütüm azalır korkusu çok fazla bir gün tutup bir gün yerim eğer azalırsa
kskdksmdm Benimde 45 günlük bir bebişim var çok tutmak istiyorum ama sadece emzirmeyle gidiyoruz mama almıyor
niloyaaa kskdksmdm daha bebeğiniz çok küçük sadece emiyormuşta. Dinimiz emziren anneye ruhsat veriyor. Emzirmeniz bitince borçlarınızı tutarsınız.
balkizlar metemom_ ben de öyle düşündüm… hamileyken yedim zaten şimdi de yersem iyice çoğalacak ne kadar tutsak kardır
1234_mrv akaneu benim de 7 buçuk aylık kızım tutacam inşallah günler kısa zaten birde bol su içerim diye düşünüyorum zaten ek gıda da alıyor kolay geçiririz inşallah
Nazli7 Benimde 40ı yeni çıkıyor bu hafta Çok tutmak istiyorum ama gelişmesi yavaşlar mı , aç kalır mı bilemedim Sarılık oldu diye mama başlatmıştık ama onu da çok vermiyorum gece 1 kez veriyorum bilemedim
niloyaaa Nazli7 daha bebeğiniz çok küçük sadece emiyormuşta hem daha siz bile topralanmış sayılmazsınız. Dinimiz emziren anneye ruhsat veriyor. Emzirmeniz bitince borçlarınızı tutarsınız.
Ballilokmam11 akaneu geçen yıl sizinkiyle aynıydı bebisim ben tuttum şükür bir azalmada olmadı bol. Bol su içtim Sut yapıcı şeyler yedim şimdi de 19 aylık Allah nasip ederse yine tutacağım
azramelam akaneu benimde 2 ay 14 günlük bebeğim var tutmak istiyorum ama sütüm kesilirse diye vicdan yapıyorum sadece anne sütüyle besleniyor çünkü