seher178 Kızlar bebeğim 6vaylik vende bağırsak kurdu çıktı emziriyorum bebeğimle aynı yatakta uyuyoruz ona geçecek diye çok korkuyorum nasıl kurtulabilirim ilaç olmuyor emzirenlere bebeğim besijte asla uyumuyo bı önerisi olan varmi
seher178 cLearQueen bir kişide varsa bütün ailde var derler ya çok dikkat ediyorum varsaflari hergun değiştiriyorum ellerimi yikamaktan kurudu ellerim kekik çayı kabak çekirdeği çok yedim bir süre sonra tekrarladı
12betul @seher178 Geçmiş olsun . Sabah çamaşırları muhakkak yıkamalısın . Hatta deterjan gözüne beyaz sirke de ekle . Yumurtaları sabah dökülüyor özellikle o şekilde bulaş oluyor . Tırnaklarınıda (kendi ) dipten kes yumurta orada yaşamasın . Yani biz de Adana da bir çok yöntem kullanan oluyor . Sabah acılı şalgam içen Yada Bir avuç çiğ kabak çekirdeği yiyen Ya da Kurumuş portakal kabuğunu öğütüp toz halinde ılık süte ekleyip içen Ama size en mantıklı olanı çiğ kabak çekirdeği hem sütü de yağlandırır @csds
12betul seher178 Ya bende çocukken sürekli oluyordu ama ilaç kullanıyordum . Ama hep şey diyorlardı kesesi ile düşmesi lazım . Ben kese falan görmedim . Tabi çocuksun da o zaman . Şimdi hamileymişsin galiba inşallah bi çözüm bulursun ya