idilirem onlyy parmaklayıp durmayın oranızı 😂 ne olsun istiyorsun mikrop kaparsın kendinize teşhis koymayın böyle rahim duvarınızdır o
onlyy idilirem ya adetten önce fitil koyarken fark ettim çok sert sanki şişlik var gibi semsert enfeksiyondan olduğumu sandım ama hla geçmemiş
idilirem onlyy adet olduğunuz için şiş olması normal canım Ama daha fazla ellemeyin hijyenik değil başına başka şeyler açarsın mikrop kapmaya çok açığız yapı olarak
idilirem onlyy adet olamamışsınız daha şişlik o yüzden var evli misiniz ? Gebelikte olabilir bir test mi yapsanız?
onlyy idilirem gebelik istiyorum bi kızım var 3 yaşında 2. Çocukta istiyoruz geçen ay korunmayı bıraktık sonra zaten regl gecikmesi yaşadım 😧
idilirem onlyy AA adet oldunuz karıştı ortalık 😂 o zaman olmaz gebelik daha şişkinliği kafanıza takmayın herkesin şiştir belkide ben bakmadım hiç bilemiyorum 🤭