aynurbyt boyu kilosu bence iyi. Ellerden tutup yürüme işi bağımsız yürüyene kadar devam etti bizde de. Çok yorucuydu bayağı bir sırt bel ağrısı çektim. Benimki 12.5 aylıkken bıraktı ellerden tutmayı da rahatladım neredeyse 2 ay o şekilde dolaştık evde. Ben önce tek elle tutmaya geçirdim sonra da yürüme arkadaşını kullanması için teşvik ettim. Duvardan destek almayı öğrettim öyle öyle yürümesi gelişince el tutmayı bıraktı. Şu an 14 aylık kendi kendine yerden de kalkabiliyor. Bayağı bir rahatladım paçalarımı çok çekiştirmiyor artık. Darısı başınıza.