beyzanuroz MutluPrensesAnnesi kadın dogumdan alabilirsin randevu her 6 ayda bir kontrol var bende öyle gidiyorum ultrason ile. Bakıyor
seyma51 Ben İstanbul Göztepe şehir hastanesinde kadın doğuma gitmiştim beni ordan aile planlamasına yönlendirmişlerdi kadın doğum takmıyor demişlerdi. Belki büyük bi hastane olduğu için orada öyleydi
MutluPrensesAnnesi seyma51 kuzu ben taktırmak için gitmiyorum kontrol ettirmek için gidiyorum takılı zaten bende
MutluPrensesAnnesi Bide sipral takili olan arkadaşlara sorum olacak sizde hiç oluyor mu gününden baya öncesi adet benimki normal mi 12 sinde olmam 22 olmam gerekirken 12 sinde ilişkiden sonra olmam ve 20 sinde bitmesi
Mtzzeynep MutluPrensesAnnesi kadın doğum doktoru bakıyor varsa bir doktorunuz ordan randevu alabilirsiniz.
birazquality MutluPrensesAnnesi ben 3 ay oldu taktıralı yani zaten doğum sonrası 3 aydır regl oluyorum geçen ay 4 gün erken oldum önceki iki ayda 27si ve 28inde olmuştum bu ay daha olmadım. Ama geçen ay çok yoğun bi kanamam olmuştu. Bi de reglden 5 6 gün sonra bir kaç gün süren bir kahverengi akıntı yaşıyorum genelde ilişki sonrası oluyor. Spiral kontrolüne de geçen ay gitmiştim yerindeydi. Herhangi bir devlet hastanesinin kadın doğum bölümüne randevu alırsanız ultrasonla bakarlar. Hangi spirali kullanıyorsunuz bakır mı hormonlu mu
MutluPrensesAnnesi birazquality valla özelde taktirdim ama hangisini taktı hiç bilmiyorum çatal gibi taktığı sipral kuzu ben 12 sinde oldum ama ilişkiden sonra oldum normalde 20-21-22 sinde oluyordum bu ay böyle oldu sipralden şüphelendim kaydı mı ki acaba diye
Alpyigit3434 birazquality birazquality devlet hastanesi karın ultrasondan mı bakıyor bende ilk kez devlete gideceğim de adetliyim alttan olmak istemiyorum normalde kaç kere gittim özele hepsi karın ultrason baktı