Bebegim 6 aylık ve süt yumurta alerjisi var.Son 4 gündür ekgidaya başladık. İlk üç gün patates dun ise havuç verdim. Normalde de kakasını 10 günde bir civari yapıyor. Basladigimizdan beri hiç kakasini yapmamıştı. Bu sabah yaptı ve zorlaniyordu anladim kakasini yaptığını baktım kabız gibi değildi. Degsitirdim altını. 20 dk geçti tekrar yapti ve huysuzlandi yine degsitirdim . Aradan yarim saat geçti ve yine yaptı ..benim de isim vardı o ara huysuzdu ama esimin kucağında duruyordu. Max 20 dk üstünde kalmıştır daha fazlası yok . Altını almak açtım bir baktim sırtına kadar taşmış ve banyoya götürdüm ve bir baktım kakasinin değdiği yerler su toplar gibi kabarmış. Cekemedim fotografini durmuyordu ve bayağı vardi ve kızım inanilmaz huysuzdu. Bu kadar surede bu olması nromal mi? Ekgidadan olabilir mi ? Havucu kesmeli miyim? Başına gelen var mi? Bu arada Bioderma ile kremledim baktim yarim saatte kabariklar sonmustu. Kızım ilk aylar günde 5 6 kere kaka yapardı. Ne kadar dursa da böyle olmazdı simdi niye böyle ustuste yaptı ve huyszlandi anlayamadim.. basina gelen var mi?