Ygtoglm-- nurkync ya benimde 5 gün gecikti asla böyle olmaz doğum kontrol hapı kullanıyorum. Ramazanda mı acaba böyle düzensiz oldu. Bekliyorum olayım diye belirtiler var ama bi türlü olamadıım kafama takmaktan da ölücem.
krngny nurkync benim de 10 gün olacak yarın bugün test verdim 3 tanede erken gebelik testi yaptım hepsi negatifti siz yaptınız mı evde test.
aybarsbebekk Ygtoglm-- valla ben gün içinde mal gibi bakıyorum artık düşünmekten. Korkudan test de yapmadım hafiften karın ağrım var belirtiler var ama olamadım taktıkça daha çok erteleniyor galiba
5manolya1 Ygtoglm-- benimde 10 gün gecikmişti . Test yaptım çıkmamıştı . Kan testinde de çıkmadı. Ertesi gün adetim gelmişti. Hemen gittim spiral taktırdım korkudan 😃
Ygtoglm-- aybarsbebekk bende bakıyorum sürekli ama hiç bişey yok ya bende test yapamam korkarım ya. Ama takılmıycak gibi de değilki stres yapıyoruz illa olmadık diye. Bi olaydık hayırlısıyla ya
Ygtoglm-- 5manolya1 sanırım bende sizin gibi taktırıcam ya en azından bi tık daha güvende hissederim doğum kontrol hapı kullanıyorum ama spiralde taktırırım yeter bu stres bitirdi beni 😀
Ygtoglm-- aybarsbebekk aaaaaaaaa hayırlısı olsun diyelim ne diyim bilemedim inanın. Korunuyor muydunuz peki ona rağmen mi oldu