Bedis- Kızlar merhaba oğlum 20 aylık nerdeyse kaç aydır sürekli kendine zarar veriyor kafasını bulduğu yere ayarsız bi şekilde vuruyor. Yapmasını istemediğim şeylere hayır yapma oğlum zararlı dediğimde gözümün içine bakarak inatla o hareketi yapmaya devam ediyor. Sıkıldığın da sinirlendiğinde ya da onu tetikleyen bi sebepte sürekli kendine bana zarar veriyor. Sizde de böyle durumlar oldu mu olduysa ne zaman son buldu. Artık dayak yemek istemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
seda_akkl Bedis- 😀😀benım oğlan da öyle 😀 saçım tuğun içinde kaldı onla uğraşmaktan sureklı kafasını bılerek yere duvar vuruyo elınde ne varsa gözüme bakarak döküyo yanı ummadığım seylerı yapıyo sanırım geçmeyecek bu durum🥲
Aklimideliricem Benimki istemediği şeylerde kendini direk yere atardı küt diye. Hala da atıyo sessiz kaldım tepki vermedim, tepki verdim kızdım, sakince yapma dedim her şeyi haptım ama vazgeçmedi jsjdjdj
Bedis- Aklimideliricem Tepki vermediğim zamanlarda oluyor ama. Cidden canını acıtacak şekilde kafasını vuruyor. Ne bulursa cama kanepenin kenarına duvara. Ben anlamadım canı da mı acımıyor 🤦🏻♀️
Bedis- seda_akkl Ya benim canım acıyor o vurduğunda tövbe haşa kafasını vura vura salak olacak🤦🏻♀️ geçer dediler ama baya bi süredir devam ediyor vazgeçmedi
Bedis- ronyakus Garip bi atak olmuş 😂🤦🏻♀️ bi kaç arkadasımın çocuğunda da olmuş ama bizimki kadar değil 1 2 ay içerisinde bırakmışlar yapmayı. Bizde 4 5 aydır devam ediyor nerdeyse 🤦🏻♀️
busra170823 Benimki de öyle yemin ederim yapma diyorum yapıyor kızıyorum gülüyor kendine bana heryere vuruyor bu şimdiki çocuklar niye böyle ya