dontworrybehappy_ Yakın zamanda ek gıda tadımlarına başlayacağız sorum şu bebeğin kullandığı tabak kaşık vs nasıl yıkıyorsunuz elde mi makinada mı ve hangi deterjanla?
adenalya dontworrybehappy_ bende bugün yarın başlayacağım canım daha malzemelerini yıkamadım. Önce bebek deterjanı sonra karbonatlı su ile yıkayıp iyice arındırana kadar bol su ile durulayıp yıkamayı düşünüyorum. Makinaya atılınca bişey olur mu bilmiyorum ya.
myavocado dontworrybehappy_ elde siveno biberon temizleyici ile yıkıyorum, arada karbonatlı kaynar suda bekletiyorum
cokbilmismom dontworrybehappy_ elde yıkıyorum çünkü çoğu silikon biberon temizleyicisi var baby me E bebekte onunla yıkıyorum