EmiReyyan Kızlar kızım 6 aylık çok terliyo dr söylüyorum çok giydiriyorsundur diye evim 24 25 derece bir zıbın birde penye giydiriyorum uyurkende battaniye örtüyorum sizler neler yapıyorsunuz bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bana dönüş yaparsa sevinirim .
Meryy EmiReyyan canım ben ısıyı en fazla 22 yapıyorum. 22 üzerine cıkınca bebegm asırı terliyor. Bence ısı biraz yukcek gibi
Ipek1605 Bizim evde 24 25 derece arası ama cok terlıyor doğdugundan beri böyle bebegım. Simdi sacları da uzuyor. Daha cok terlıyor. Sureklı üst degıstırıyrum. Ozellıkle uyuyup uyanınca